Kokkausaamu

Tänään tein evääksi lihapullia porkkanasta ja jauhelihasta.

Laitoin yhteen Myy-tauluun ripustuksen. Taulu menee eteisen seinälle.

Lähetin myös kuvia mun tauluista tutulle. Hän tykkäsi niistä ja ne pääsevät mun omaan näyttelyyn.

Myös taidekoulun kanssa on ollut näyttely, kun sain myös taideapurahan.

Mutta tämä näyttely on mun oma.

Ripustuskoukkuja ja rautalankakoukkuja olen laittanut tauluihin.

Aika jännää myös nähdä taulut seinällä sitten.

Nyt olen menossa ompelemaan.

Kommentit

Kirjoittanut Ninnu
11.2.2024 klo 11:32
Tänään kokkasi puoliso, oli sitruunan makuista tonnikalaa leivillä. Tein vesiväritöille kansion. Nyt neulomista peittoon.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.