Maalaamista

Teen tätä työtä koiramonologiin.

Hahmoja tulee tehdessä. Ja työn värimaailma on keltainen ja sininen. Sitten myös eri sinistä ja vihreää, että pääsen sekoittamaan värejä.

Nainen maalaa vihreitä, sinisiä ja keltaisia hahmoja kankaalle.

Illalla oli lapsen kaveri kylässä. Otimme teetä sekä jäätelöä.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
28.3.2024 klo 11:47
Hienot värit! Mikä koiramonologi on?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.