Maalauspäivä

Tänään tuli maalattua tämä. Kuvassa on osa suuremmasta maalauksesta.

Maalaus naisesta, jolla on pitkä ruskea tukka.

Piti vain rajata mustalla ja tehdä vesiväreillä loput. Mutta sitten halusinkin tehdä maaleilla.

Kohta astianpesukoneen tyhjennystä kohta ja pyykkiä. Pyykki pitää saada pois, kun huomenna tulee vieraita🙂

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.