Matematiikkakuvioita

Nämä matematiikkaosat on mukavia tehdä. Olen ostanut ne Stockmannin lelukaupasta, Helsingin keskustasta.

Ison muoviympyrän sisään tulee pienempiä ympyröitä. Kolot on eri kohdissa ja kynällä piirretään kuviota. Sitten eri koloon laitetaan kynä, niin kuvio muuttuu.

Rasia, jonka kannessa lukee spirograph.

Tässä kortissa on kuvia, jotka olen tehnyt matikkakuvioilla.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.