Metromatkalla

Tämä aamupäivä meni kotiaskareissa ja lisäkuppi kahvia.

Olin tehnyt perunaleivoksia eräästä suklaakakusta. Vien niitä työkaverille. Hän teki mulle keksejä.

Luin bussikuskista, joka sanoi, että ihmiset on koko ajan laitteilla.

Tee sinäkin välillä muuta, kuin ole kännykällä. Vaikka blogi kirjoitetaan kännykällä, niin metrossa olen välillä ilman kännykkää. Ja kun teen käsitöitä kotona. Joskus myös neulon metrossa.

Kimppu punaisia kukkia pöydällä.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni Sipilä
8.1.2024 klo 18:49
Ihanat kukat
Kirjoittanut Ninnu
9.1.2024 klo 06:03
Tykkään kukkien väreistä ja kukista. Nämä olivat minun ostamia tällä kertaa. Harvoin niitä tulee ostettua. Maljakon puoliso sai lahjaksi.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.