Mietteitä ja lepoa

Kävin ostoksilla ja sitten tulin kotiin.

Ruokaa ja pyykkikonekin lopetti pesun.

Suljin telkkarin ja lepäilen. En viitsi lähteä maitokauppaan, vaan otan huilauksen kannalta.

Vein päivällä joulukoristeet kellariin ja kohta uusi pyykkikone päälle.

Sitten rauhaisasti kuuntelee kuulokkeista radiota ja neulon peittoa.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.