Mukavaa päivää!

Moi.

Mun poika valitsi mulle langan, tuon monivärisen.

Neulon aina heti aamulla. Mies keitti kahvin ja teki leivän mulle. Se on mukavaa.

Tänään on kirpputori lähellä kotia. Meen sinne ja sitten käyn taidekerholla. Sitten tulee sisko kylään.

Mukavaa päivää!

Aamupalaleipä ja keskeneräinen villasukka.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.