Neulomisia

Olen töissä 2 päivänä viikossa, siksi on aikaa tehdä erilaisia käsitöitä.

Nyt ompelut koneella ja maalaukset kotona ovat tauolla.

Otin ohjeet sukkaan ja ne pitäisi kirjoittaa selkeästi ylös vaihe vaiheelta.

Siksi on kiva neuloa vaihteeksi helpompaa peittoa.

Kuvissa on neulomisia. Eli neulon palasia ja yhdistän ne.

Neulos, jossa on peräkkäin vihreää ja sinistä.Neulos, jossa on rivissä erivärejä.

Kommentit

Kirjoittanut Ninnu
11.1.2024 klo 09:39
Tätä peittoa ja pipoa neulon vuorotellen. Resorineulonta on kivaa, kun siinä näkee nuo värien vaihtumiset ja vaihtuu 2 silmukan välein silmukat. Tänään on selkäjumppa päivä.
Kirjoittanut Jenni
11.1.2024 klo 10:57
Olet kyllä tosi taitava monenlaisissa käsitöissä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.