Ompelukoneen putsaus

Eilen ompelin nakkia yhteen koiramonologiin. Ompelin nakkia trikoosta ja kokeilin yhtä ommelta, joka muistutti jousto-ommelta. Kangas jäi jumiin ja jouduin ruuvaamaan ompelukoneen ruuveja ja irrottamaan osia.

Ensin piti pistää ompelukoneesta virta pois ja ottaa johto pois seinästä.

Kangaspala löytyi ja pölyä. Putsasin ne, kasasin koneen ja taas mentiin.

Piti vain laittaa 2 kangasta lisää, et sain kankaasta paksumman.

Kuvaan ne nakit sitten myöhemmin.

Maalauksessa nainen ja koira kulkevat kaupungilla.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
25.3.2024 klo 09:19
Tässä on hauska tunnelma!
Kirjoittanut Ninnu
25.3.2024 klo 14:04
Juu, tää on kirjasta otettu mallia ja ikkunoita on kiva tehdä. Lopulliseen versioon vahvistin ikkunoita lisää. Tämä on piirretty lyijykynällä ja sitten vesiväreillä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.