Ompelupäivä

Aloin aamulla ompelemaan patakintaita.

Töissä oli myös ompelua: perusompelua ja silitystä. Jumppa peruuntui, joten oli normaali työpäivä.

Leijonaemoista teen leijonamaalausta.

Mutta tämä on voimaa antava leijona yhdelle tutulle.

Leijonan lempeät kasvot ja taustalla metsää.

Illalla ompelin patakintaat loppuun.

Blogiin voi kirjoittaa fiiliksiä, siksi blogin tekeminen on terapeuttista.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.