Palautteesta lisää itseluottamusta

Itsetuntemus on tärkeää, jotta tekee asioita, joista tykkää. Kun saa valmiista työstä palautetta, niin saa lisää luottamusta itseensä.

Onnistumiseen tarvitaan luotettavia henkilöitä, jotka uskovat ja kannustavat. Itseluottamus syntyy, kun luottaa siihen, mitä tekee.

Oppiryhmässä oli paljon asiaa omista osaamisen taidoista ja myötätunnosta.

Tässä näkyy paperikukkia.

Pitsikuvioita ja sakset.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.