Pussukka

Olen neulonut aiemmin korttipussukan. Nyt ompelin siihen napin.

Neulottu pussukka, jossa on vihreän eri sävyjä.

Myöhäinen aamupala ja toinen kuppi kahvia. Tänään tapaan ystäviä ja kavereita.

Olisin ensin mennyt yhden kanssa ensin kahville, mutta hän tuli kipeäksi.

Pitäisi korjata kesätakista taskut vielä tänään. Eli ompelu käsin jatkuu.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
8.4.2024 klo 16:10
Onpa suloinen pussukka.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.