Taidepäivä

Ensin olin taidekoulussa.

Illalla otin kirjan esiin ja piirsin mallista kuulakärkikynällä. Sitten maalasin piirustuksen vesiväreillä.

Tässä on osa vesiväri työstä.

Maalauksessa aikuinen nainen ja kaksi lasta. Kaikki hymyilevät iloisesti.

Ilmeet ovat hauskoja kirjoissa.

Kasvojen iho on aina jännää tehdä, kun yritän, ettei kaikki ole valkoisia tai ruskeita. On perusvärit ja kupari, kulta ja hopea sekä valkoinen.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.