Tatu ja patu -työ

Tämän olen tehnyt noin 3 vuotta sitten. Olen tehnyt hahmot mallista. Kirjan lainasin kirjastosta. Yhdistelin eri sivujen kuvia.

Olen siivonnut kaappeja ja taidetta. Nyt sain taiteet olohuoneen kaappiin. Juuri mahtui A3-koon työt sinne. Ja muutama taulu.

Iloista päivää!

 

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.