Tilkkuompelu on kivaa

Vanha Muumi-tyynyliina saa uuden käyttötarkoituksen.

Ensin piti tehdä lokerikko. Mutta teenkin Lego-peiton ystävän lapselle.

Mulla on vaaleanpunaista Muumi-kangasta. Tasaan sen samankokoisiksi neliöiksi.

Tilkkuompelu on kivaa!

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
3.5.2024 klo 12:42
Ihania tilkkuja. Olet kyllä tosi taitava käsistäsi!
Kirjoittanut Ninnu
4.5.2024 klo 09:27
Kiitos! Kankaissa sävy ja kuvio on tärkeä. Ompelin ensin nuo Muumit ja sitten sain tuon Liilan kankaan ja aloitin tekemään sitä. Löysin kierrätyksestä tuon pinkin Muumi-kankaan. Pesin ensin sen.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.