Työpäivä

Moi

Tänään on työpäivä. Sitä ennen otin mukaan joulukuvia, mitkä siis leikattuja kuvia joulupapereista.

Tiski ja pyykkihommaa. Menin iltapäivävuoroon.

Tein patakintaita ja sain riisipuuroa. Oli muuten hyviä myös vaahtokarkit.

Illalla koristellaan joulukuusi.

Tämä kuva on tehty akryylimaaleilla ja itse suunniteltu.

Kommentit

Kirjoittanut Jousimiestyttö85
16.12.2023 klo 15:11
Todella hyvä kirjoitus sinulta Ninnu, jatka samaan malliin.
Kirjoittanut Ninnu
18.12.2023 klo 23:12
Kiva! Koitan kirjoittaa niin, että tulee kaikenlaista, mikä liittyy arkeen ja mitä oon nähnyt tai taiteilusta. Täällä on mukava kirjoittaa, kun saa iloista palautetta!
Kirjoittanut KAS!
12.1.2024 klo 00:41
Tämän hienon kissamaalauksen ostin Ninnulta ja nyt se on oman olohuoneen seinää koristamassa!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.