Uusi taulupohja ja maaleja

Vesivärikerho peruuntui, kun oli niin lyhyt ilmoittautumisaika.

Lähdin sitten Saiturin pörssiin ostamaan taulupohjaa. Ostin myös lisää maaleja.

Värikkäät akryylimaalit paketissa.

Sitten kun tulee rahapäivä, niin menen ostamaan ripustuksia ja muuta.

Olen saanut näyttelykutsun ja pitää katsoa nykyiset taulut, mitkä tarvitsevat koukut tai ripustuksen.

Piirtämisvaihe on kiva.

Lyijykynällä piirretty lintu ja muita eläimiä.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.