Vesivärihommaa

Aamulla yksi vesivärityö tuli tehtyä valmiiksi.

Sitten etsin hiusten ajokoneeseen laturia. Löytyi lopulta.

Huilailua ja pyykkejä kaappiin.

Mietin mitä teen tänään. Taidan tehdä rahkaa. Eli kauppaan ja jospa käyn kirpputorilla.

Vesivärimaalauksessa sinisiin vaatteisiin pukeutunut koira.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
29.2.2024 klo 11:26
Oi, miten ihana!
Kirjoittanut Matias Saarikoski
1.3.2024 klo 21:24
Hei

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.