Vesivärikettu

Tämä on vesivärikettu.

Ruskea kettu, jolla vaaleanpunainen paita ja siniset housut.

Tänään neulon 2 puikolla peittoa lapselle. Sellaista, mikä koostuu tilkuista. Yksi lapsen kaveri on tulossa kylään.

Kotihommia ja kaupassa käyntiä.

Piirtämisvihkon katsomista illalla. Yleensä kun piirrän, niin piirrän iltasella. Välillä vain selailen kierrevihkoa.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.