Olet tässä:
 

Opiskelen laulunopettajaksi

Aloitin opiskelut Kuopion konservatoriolla vuonna 2020 ja olen tykännyt. Siellä Kotkankalliolla on kivat kaverit ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen.

Meillä on hyvä tiimihenki ja kukaan ei kiusaa ketään. Jos kiusaamista havaitaan, siitä lähtee saman tien tieto rehtorille ja opettajat puuttuvat asiaan.

Tänä vuonna syksyllä tulee 4 vuotta täyteen opiskelujen aloittamisesta. Minusta pitäisi tulla musiikkipedagogi eli laulunopettaja.

Nuotit.

Suoritin laulun C-tutkinnon puhtain paperein Koulutuskeskus Salpausselässä Lahden lähellä. Koulutus kesti yhteensä 3 vuotta.

Meillä oli esimerkiksi musiikinteoriaa, musiikin historiaa, säveltapailua, laulua ja äänenmuodostusta sekä soittoa ja soitinoppia.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Onpa kiinnostavaa lukea opinnoistasi. Tykkäätkö laulaa yleisölle? Oletko esiintynyt jossain?
Kirjoittanut Emmi
Kyllä olen esiintynyt Parafest festareilla Joensuussa ja tykkään laulaa yleisölle.
Kirjoittanut Lauri multi instrumentalisti
Olipa kiinnostavia asioita. Haluan oppia säveltämään ja sovittamaan eri kokoonpanoille Sibelius first -ohjelmalla. Mikä teos on sinun lemppari?
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.