Petrin blogi

Kesän odotus

31.3.2025

Minä odottelen kesän tuloa pikkuhiljaa, mutta ensin tulee kevät.

Täällä näkyy jo vähän leskenlehtiä. Eikä ole satanut vettä. Maa on tosi kuivaa.

Kesällä ulkona voi ottaa aurinkoa ja pitää muistaa juoda paljon nestettä.

Minä odotan kesälomaa tosiaan paljon. Sitten voi reissata. Ja voisi vaikka syödä herneitä ja mansikoita.

Kesällä voi käydä myös vaateostoksilla. Voi ostaa vähän uusia kesävaatteita.

Minä ajattelin käydä myös Helsingissä Linnanmäellä kihlattuni kanssa.

Toivotan kaikille lukijoille hyvää kevään ja kesän odotusta!

Kommentit

Kirjoittanut Kukkanen
31.3.2025 klo 17:36
Kiva kirjoitus Petri! Iloista kesän odotusta ja hyvää illan jatkoa.
Kirjoittanut Satu Marika
2.4.2025 klo 11:12
Moi Minäkin tykkään kesästä voi ottaa aurinkoa ja mennä uimarannalle ja laittaa päälle uimapuvun Terveisin, Pasi! Olen transnainen Vaasasta.
Kirjoittanut Eeva
21.4.2025 klo 21:30
Mukava juttu kiitos Petri

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.