Petrin blogi

Kaipaan kavereita aika paljon

25.5.2020

Täällä on hyvä olla. Viihdyn tosi hyvin täällä Paimiossa. Täällä on erittäin hyvä henkilökunta, josta minä pidän tosi paljon.

Myöhemmin minä pääsen töihin. Minä olen odottanut työn alkua tosi paljon ja minä kaipaan työkavereita aika paljon.

Sitten minä oon jäänyt kaipaamaan Lehtimäen opiston kavereita aika paljon, koska he olivat oikein kivaa porukkaa.

Minä olen ollut yhteen kaveriin yhteydessä aina silloin tällöin.

Hyvää kesää teille kaikille ja pitäkää huolta toisistanne.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.