Petrin blogi
Lapsuuden muistoja
7.1.2021
Kun minä olin pieni lapsi, 3 kuukauden ikäinen, niin minun mamma ja pappa ottivat minut heille omaksi lapsekseen.
Pappa oli töissä Tielaitoksella. Me pääsimme välillä mukaankin.
Meidän pappa kuoli vuonna 1981. Olin myös hautajaisissa.
Sitten minä jäin mamman kanssa kahdestaan asumaan, kunnes muutin pois, lähelle.
Meillä oli perunapelto, omenapuu ja marjapensaita.
Ajoin nurmikoita ja mamma antoi karkkirahaa 30-40 markkaa.
Minä kävin Pöytyän kirkolla rippikoulun.
Kommentit
14.1.2021 klo 19:23
Kiinnostavaa oman elämän kuvausta. Jatka vain kirjoittamista, jos tykkäät siitä!