Ramin retkiblogi

Retkivarusteet

13.4.2024

Kevät lähestyy ja sitä myötä myös kesä.

Kun lähtee kesäretkelle, kannattaa ottaa mukaan seuraavat tavarat:

  • teltta
  • makuupussi
  • makuualusta
  • retkityyny
  • kevytpeite
  • retkikeitin
  • sytytyspaloja
  • valopetrolia
  • säilykkeitä
  • juomavettä
  • termospullo
  • pannukahvia
  • pieni siivilä
  • sytykkeitä
  • vaihtovaatteita
  • noenpoistoainetta
  • tiskiainetta
  • pyykkipulveria (jos yöpyy leirintäalueella).

Mukaan voi ottaa myös hylamaitoa tai kaurajuomaa sekä myös palasokeria ja kertakäyttöastioita.

Välillä tietysti kannattaa käydä myös kaupassa.

Jos lähtee retkelle talvella, niin silloin on parasta varata majapaikka etukäteen. Siinä on tietenkin se hyvä puoli, ettei tarvitse telttaa.

Lisäksi on hyvä olla mukana myös rinkka, vetokassi tai  matkalaukku.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
26.4.2024 klo 12:34
Onpa hyviä vinkkejä! Minne aiot mennä retkelle seuraavaksi?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.