Sarin blogi

Oma hyvinvointi

19.10.2020

Tänään alkoi viikon syysloma koulusta.

Aloitin maanantai-aamun 30 minuutin joogaharjoituksella.

Ensimmäinen harjoituskerta on takana ja huomaan kuinka jumissa paikat on.

Tämän harjoituksen jälkeen huomasin päässäni ihmeellistä oloa. Mietin, että se johtuu vain siitä, että alkoi veri lähteä liikkeelle.

Kotona tehtävä harjoitus on siitä hyvä, että sen voi tehdä silloin kun sinulle itselle parhaiten sopii.

Itse huomasin, että paikat ovat jumissa. Ja nyt meinaankin tämän viikon keskittyä omaan hyvinvointiin joogaamalla päivittäin noin 30 minuuttia.

Toivotan kaikille mukavaa viikkoa ja pitäkää itsestänne huolta.

nainen joogaa.

Kuva: iStock

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
19.10.2020 klo 17:31
Kiitos samoin mukavaa viikkoa!
Kirjoittanut Piia Nurminen
19.10.2020 klo 19:02
Mukavaa viikkoa sinulle ystävä rakas ❤️

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.