Sarin blogi

Käsitöitä ja flunssaa

22.11.2021

Heippa kaikille lukijoille!

Nyt on ollut pitkä aika, kun olen täällä viimeksi kirjoitellut.

Kesällä olin ensimmäistä kertaa kunnon palkkatyössä, mikä tuntui itsestä tosi hyvältä.

Elokuussa alkoi toinen opiskeluvuoteni ja olin vielä viikon tuuraamassa kesälomapaikassa.

Olen aloittanut nyt virkkaamaan erilaisia käsitöitä. Jos olet kiinnostunut, niin löydät minut Instagramista nimellä Made By Sari M (@bysarim_).

Tuon tilin takaa löydät minun tekemiäni käsitöitä.

Tämä viikko on kulunut kotona flunssan kourissa ja nyt alkaa helpottamaan. Viimeksi olen ollut kunnolla kipeänä viime vuoden joulukuussa.

Soitin keskiviikkona oman paikkakunnan terveyskeskukseen ja kysyin, että tarvitseeko mennä koronatestiin. Mutta hoitaja sanoi, että kun on jo otettu 2 koronapiikkiä, niin menee kotilevolla ohitse.

Oikein hyvää viikkoa kaikille!

Terveisin, Sari

Kommentit

Kirjoittanut Poika
25.11.2021 klo 06:17
Moi Sari. Tykkäätkö käyttää rannekelloa?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.