Olet tässä:
 

Talven odotus

Minä odotan talvea kovin, koska silloin saa tehdä lumitöitä. Ja jos on kovin liukasta, silloin heitetään sepeliä.

Mutta jos käyt talvella lenkillä, silloin pitää olla nastakengät. Ja jos menet pimeään aikaan, niin silloin pitää käyttää heijastinliiviä. Silloin autoilijat näkevät sinut.

Muistakaa ettei mustissa vaatteissa mentäisi ulos pimeään aikaan!

Muistakaa olla tarkkana myös liikenteessä ja käyttää suojateitä!

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Tosi hyviä vinkkejä talveen Petri!
Kirjoittanut Rami Pussinen
Hei! Minäkin pidän lumitöistä, sillä olen kiinteistönhoitaja. Hiekoitushiekka todellakin on murskattua sepeliä. Myös rautateillä eli junaradoilla käytetään sepeliä, mutta siellä se on kokonaista.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.