Tomin peliblogi

Tervetuloa seuraamaan peliblogiani

28.1.2025

Minä olen Tomi Makkonen.

Kerron blogissani pelaamisesta ja striimauksesta eli pelaamisen jakamisesta netissä.

Pelistriimiä voi tehdä esimerkiksi Twitchissä ja Youtubessa.

Youtubessa pitää saada 1 000 seuraajaa, että voit striimata. Mutta Twitchissä voit striimata vaikka heti.

Twitchissä striimaan itsekin. Olen päässyt siellä Affiliate-käyttäjäksi. Se tarkoittaa, että kanavani on kaupallistettu eli voin tienata itselleni rahaa tilauksista ja mainoksista Twitchissä.

Tämän hetken tienisti on pikkuisen päälle 10 dollaria eli euroissa hieman alle 10 euroa.

Joudun myös ilmoittamaan vuosittain verotoimistoon, kuinka paljon olen tienannut Twitchillä rahaa.

Olen tykännyt tästä. Ja asumisen ohjaaja piti myös ideasta. Siksi olen tätä jatkanut.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
28.1.2025 klo 13:07
Kiva päästä lukemaan pelaamisestasi! Kuinka pitkään olet striimannut pelaamista?
Kirjoittanut Tomi
29.1.2025 klo 13:17
Olen striimannut jo 5 vuotta, mutta tuli nyt vasta mieleeni tehdä siitä tämä blogi. Mutta nyt alkaa tulla tästä blogia sitten.
Kirjoittanut Kiinnostunut
29.1.2025 klo 13:39
Upea juttu! Mielenkiintoista lukea pelaamisestasi.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.