Tomin ruokablogi

Helppo vihannesvuoka

25.5.2022

jäisiä sekavihanneksia.

Raaka-aineet

  • 3 kananmunaa
  • 3 desilitraa maitoa
  • 1 pussi (250 grammaa) jäisiä sekavihanneksia
  • 1 teelusikallinen suolaa
  • 1 teelusikallinen valkopippuria

Näin valmistat vihannesvuoan:

Laita uuni lämpiämään 200 asteeseen.

Voitele uunivuoka.

Laita jäiset sekavihannekset vuokaan.

Sekoita 3 kananmunaa ja 3 desilitraa maitoa.

Kaada munamaito vuokaan.

Lisää 1 teelusikallinen suolaa ja 1 teelusikallinen valkopippuria.

Sekoita.

Laita vuoka uuniin. Paista 200 asteessa 40 minuuttia.

Kommentit

Kirjoittanut vp
26.5.2022 klo 00:19
KIITOS!!! TÄTÄ OLEN HAKENUT JO KAUAN. OLEN LAIHTUNUT MONTA KYMMENTÄ KILOA KAHDEN PÄIVÄN AIKANA. TÄMÄ ON TODELLAKIN SUPERRUOKAA!
Kirjoittanut Jenni
27.5.2022 klo 09:35
Oliko hyvää?
Kirjoittanut Eeva liisa
26.7.2022 klo 20:35
Varmasti herkullista tuo vihannesvuoka
Kirjoittanut Eeva
29.10.2022 klo 17:59
Sinulla on ihana ruuanlaittotaito. Itse olen tosi surkea ruuanlaitossa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.