Kasvispaistos

Juustolla kuorrutettu kasvispaistos pannulla.

Aineet

  • 1 kilo perunoita
  • 1 kesäkurpitsa
  • 1 paprika
  • 1 sipuli
  • 2 valkosipulin kynttä
  • pussi juustoraastetta
  • puolikas teelusikka suolaa
  • mustapippuria
  • paprikamaustetta
  • öljyä

Näin valmistat kasvispaistoksen

Keitä perunat.

Pilko pieniksi paloiksi kesäkurpitsa, paprika ja sipuli.

Laita pannulle öljyä. Lisää pannulle kesäkurpitsan, paprikan ja sipulin palat.

Paista kasviksia pannulla noin minuutin ajan. Lisää joukkoon ripaus mustapippuria ja suolaa.

Siirrä kasvikset lautaselle odottamaan.

Murskaa valkosipulit ja pilko keitetyt perunat.

Lisää pannulle öljyä ja ripaus paprikamaustetta. Laita pannulle valkosipulit ja perunat. Paista 2-3 minuuttia.

Lisää pannulle kasvikset ja päälle juustoa. Anna juuston sulaa.

Ruoka on nyt valmista!

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
10.3.2023 klo 10:31
Näyttää herkulliselta! Pitää testata.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.