Valma

Tässä on uusi heppa, johon ihastuin eilen.

Valon Riento ”Valma”

  • Suomenhevonen
  • syntynyt vuonna 2010
  • säkäkorkeus 159 senttimetriä

Valma on erittäin kiltti ja luotettava tamma. Kaikin puolin ihana hoitaa ja mukavan herkkä ratsastaa.

Hän on todella osaava ja kulkee luonnostaan oikeassa muodossa.

Maastossa Valma on rauhallinen ja toimii kaikentasoisilla ratsastajilla.

Kommentit
Kirjoittanut Hevostyttö
Moi, Koska tuli tolle tallille? Herkkä hevonen voi olla vaikea ratsastaa?
Kirjoittanut Jaakko
Hevostyttö: En tiedä. Tuo ei ole yhtään vaikea ratsastaa.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.