Olet tässä:
 

Varsakuvia

Varsa ja emä.

Vastasyntynyt varsa.

Kommentit
Kirjoittanut Poni tyttö
Onko syntynyt toinen varsa? Onko Tamma vai ori?
Kirjoittanut Heppafani
Ihanat kuvat! Varsavauvat on niin ihania pitkillä koivilla loikkiessaan. ♥️
Kirjoittanut Jaakko
Poni tyttö: molemmat on syntynyt 2 päivän sisällä
Kirjoittanut Jaakko
Heppafani: varsat on kyllä ihania
Kirjoittanut Poni pöpi
Mikä tämän varsan nimi on?
Kirjoittanut Jaakko
Poni pöpi: Ei taida olla vielä nimeä
Kirjoittanut Jaakko
Nyt on varsoilla nimet Aino ja Iiris.
Kirjoittanut Poni pöpi
Kirjoitatko siitä leiristä tänne myös ?
Kirjoittanut Rami Pussinen
Hevoset tulevat toimeen kaikkien kanssa.
Kirjoittanut Jaakko
Poni pöpi: Kyllä kirjoitan, mutta leirin jälkeen vasta.
Kirjoittanut Jaakko
Rami: Niin tulevat. Tuo on kyllä ihan totta,
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.