Olet tässä:
 

Veli-Pekka: Heikki Mikkolan kahvilassa

Olen käynyt isän ja kummisedän kanssa useasti Heikki Mikkolan kahvilassa.

Heikki Mikkola on 80-vuotias entinen rallikuski. Hänen voittamiaan palkintoja on esillä kahvilassa. Siellä on myös hänen taidenäyttely.

Olen jutellut monet kerrat Mikon kanssa.

Kahvilassa olen juonut kahvia, syönyt vaniljamunkin ja kakunpalasia.

Kahvila sijaitsee ennen Loppea. Suosittelen käymään.

Kirjoittaja: Veli-Pekka

Kommentit
Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.