Vilima

Savon Vilima on suomenhevonen ja tamma.
Vilima on syntynyt vuonna 2008. Sen säkäkorkeus on 165 senttiä.
Vilima on monipuolinen ja reipas ratsu. Kaikentasoiset ratsastajat voivat ratsastaa Vilimalla.
Vilima osaa toimia erityisen hyvin erityistä tukea tarvitsevien ihmisten kanssa.
Vilima on suosittu ratsu, joka ei pienestä hätkähdä.
Vilima on saanut kaksi varsaa. Turkan Touko syntyi vuonna 2017 ja Turkan Vihtori syntyi vuonna 2019.