Etsin reipasta kaveria

Minna Kokko
Kaverin tai kumppanin löytäminen ei ole aina helppoa.
Tällä sivulla Minna Kokko kertoo oman tarinansa.
Ilmoitus Vernerissä ja Leijassa
Lieksassa asuva Minna Kokko etsii seurustelukumppania kirjeenvaihtopalstan kautta. Hänellä on ilmoitus selkolehti Leijassa ja Vernerissä.
Verneri ja Leija tekevät yhteistyötä, joten sama kirjeenvaihtoilmoitus voidaan helposti julkaista molempien kirjeenvaihtopalstalla.
“Etsin itselleni reipasta ja huumorintajuista kaveria”, Minna kertoo.
Minnalla on paljon harrastuksia. Hän lenkkeilee, matkustelee ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Silti hän on yksinäinen.
“Yksinäisyys on ollut välillä vaikeaa. Kun ei ole löytynyt kunnon seurustelukaveria.”
Yhdessä lenkille ja kahville
Minna Kokko on etsinyt kumppania kirjeenvaihtopalstan kautta aiemminkin.
“Yhden seurustelukaverin olen löytänyt palstan kautta.”
Seurustelukaveri asui kuitenkin kaukana ja tapaaminen oli vaikeaa. Siksi suhde ei kestänyt kauan.
Nyt Minna etsii kumppania läheltä kotiaan Pohjois-Karjalasta.
“Haluaisin käydä yhdessä lenkkeilemässä, ulkona syömässä ja kahvilla”, Minna luettelee.
Kaverin kanssa voi soitella
Kirjeenvaihtopalstalla voi etsiä myös kaveria.
Myös Minna on etsinyt ja löytänyt palstalta kavereita:
“Ihan vaan tekstailtu ollaan. Ja soiteltu. Onneksi on puhelimet keksitty, että voi jutella.”
Ilmoituksen kirjeenvaihtopalstalle voi lähettää kirjeenä tai sähköpostilla.
Ilmoituksiin voi vastata sähköpostilla tai lähettämällä kirjeen.
Vernerissä sähköpostit ja kirjeet lähetetään ensin Vernerille, josta ne lähetetään edelleen ilmoittajalle.
Leijassa kirjeen voi lähettää suoraan ilmoittajan antamaan osoitteeseen.
Teksti: Jenni Sipilä ja Jaana Teräväinen, 2021