Lähetä tarinoita ihmissuhteista
Lähetä meille ihmissuhdetarina. Julkaisemme sen Tarinoita ihmissuhteista -sivulla.
Lähetä meille ihmissuhdetarina. Julkaisemme sen Tarinoita ihmissuhteista -sivulla.
Lähetä meille tarinoita, jotka kertovat ystävyydestä, ihastumisesta, rakastumisesta tai seurustelusta.
Tarinasi voi olla keksitty tai se voi perustua sinulle tapahtuneisiin asioihin. Jos kirjoitat oikeista henkilöistä, älä käytä heidän oikeita nimiään. Keksi heille uudet nimet.
Saatamme muokata tarinaasi, ennen kuin julkaisemme sen tällä sivulla.
Julkaisemme tarinasi yhteydessä omia kuviamme.
Lähetä tarinan mukana nimesi tai nimimerkkisi.
Kun tarinasi lähettäminen on onnistunut, sivun alalaitaan tulee viesti, jossa lukee “Kiitos tarinastasi!” Älä poistu sivulta, ennen kuin näet tämän viestin.