Luottamus on tärkeää ihmissuhteissa. Testaa tietosi.
Miten luottamus syntyy?
Luottamus toiseen ihmiseen syntyy, kun puhuu totta toiselle. Luottamus toiseen ihmiseen syntyy, kun jättää asioita kertomatta. Luottamus toiseen ihmiseen syntyy, kun valehtelee.
Milloin luottamus syntyy?
Luottamus toiseen ihmiseen syntyy, kun on jutellut muutaman kerran internetissä. Luottamus toiseen ihmiseen syntyy, kun on tavannut kerran. Luottamus toiseen ihmiseen syntyy, kun on tuntenut toisen melko pitkään.
Mitä silloin voi tehdä, kun luottaa toiseen?
Kun luottaa toiseen ihmiseen voi tavata, jutella ja lähettää toiselle kuvia. Kun luottaa toiseen ihmiseen, voi alkaa kiusata toista. Kun luottaa toiseen ihmiseen, voi käyttää toista hyväksi.
Mitä kannattaa tehdä kun juuri tutustunut uuteen ihmiseen?
Kun on juuri tavannut uuden ihmisen, kannattaa heti luottaa häneen. Kun on juuri tavannut uuden ihmisen, kannattaa heti kertoa hänelle kotiosoite ja puhelinnumero. Kun on juuri tavannut uuden ihmisen, kannattaa tutustua paremmin.