Testaa, mitä tiedät pettämisestä.
Mitä on pettäminen?
Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos suutelee tai rakastelee jonkun muun kanssa. Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos juttelee jonkun muun kanssa. Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos katselee televisiota jonkun muun kanssa.
Miltä pettäminen tuntuu?
Pettäminen kuuluu seurustelusuhteeseen. Pettäminen sopii, koska kaikki muutkin pettävät rakastaan. Pettäminen satuttaa ja loukkaa aina petettyä.
Mitä tehdä, jos toinen pettää?
Jos toinen pettää, ei voi enää luottaa pettäjään. Jos toinen pettää, kannattaa alkaa myös itse pettää. Jos toinen pettää, voi lyödä pettäjää.