Testaa, mitä tiedät pettämisestä.
Mitä on pettäminen?
Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos juttelee jonkun muun kanssa. Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos suutelee tai rakastelee jonkun muun kanssa. Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos katselee televisiota jonkun muun kanssa.
Miltä pettäminen tuntuu?
Pettäminen satuttaa ja loukkaa aina petettyä. Pettäminen sopii, koska kaikki muutkin pettävät rakastaan. Pettäminen kuuluu seurustelusuhteeseen.
Mitä tehdä, jos toinen pettää?
Jos toinen pettää, voi lyödä pettäjää. Jos toinen pettää, ei voi enää luottaa pettäjään. Jos toinen pettää, kannattaa alkaa myös itse pettää.