Testaa tietosi.
Miten seurustelu alkaa?
Seurustelu alkaa, kun toinen vaatii seurustelemaan. Seurustelu alkaa, kun molemmat ovat kiintyneitä toisiinsa ja sopivat seurustelusta. Seurustelu alkaa, kun toinen pakottaa seurustelmaan.
Mitä seurustelu on?
Seurustelu on sitä, että kaksi ihmistä on yhdessä, koska kaveritkin seurustelevat. Seurustelu on sitä, että kaksi ihmistä on ihastuneita kaikkiin muihin ihmisiin. Seurustelu on sitä, että kaksi ihmistä on kiintyneitä toisiinsa.
Mitä on hyvä seurustelu?
Hyvä seurustelu on sitä, että seurustelukumppanin kanssa vietty aika on yhdentekevää. Hyvä seurustelu on pelkkää seksiä. Hyvä seurustelu on ajan ja tunteiden jakamista.
Miten seurustelu on hyvä lopettaa?
Hyvän tavan mukaista on lopettaa seurustelu juttelemalla asiasta yhdessä. Hyvän tavan mukaista on lopettaa seurustelu lopettamalla puhuminen toiselle. Hyvän tavan mukaista on lopettaa seurustelu lähettämällä tekstiviesti.