Testaa tietosi!
Kuuluuko riiteleminen seurusteluun?
Riiteleminen kuuluu seurusteluun. Riiteleminen on ajanhukkaa. Riiteleminen kertoo, että seurustelu kannattaa lopettaa.
Miten sopia riidat?
Riidan voi sopia syyttämällä toista riidan aiheuttamisesta. Riidan voi sopia kertomalla mikä painaa mieltä. Riidan voi sopia lyömällä toista.
Mikä on tärkeää kun sopii riidat?
Riidan sopimisessa on tärkeää puhua itse koko ajan. Riidan sopimisessa on tärkeää kuunnella toista ja selvittää, onko ymmärtänyt toista oikein. Riidan sopimisessa on tärkeää aloittaa mykkäkoulu.
Mikä on riidan sopimisessa tärkeää?
Riidan sopimisessa on hyvä, jos nimittelee toista rumilla sanoilla. Riidan sopimisessa on hyvä, jos yrittää muuttaa omaa käytöstään paremmaksi. Riidan sopimisessa on hyvä, jos puhuu pahaa toisesta.