Alapesu

Minä haluaisin saada ohjeita alapesujuttuihin. Minä pesen esinahan alta, silti esinahka haisee pahalle pissille.

Vastaus:

Pese penis kerran päivässä. Et tarvitse saippuaa, vaan pelkkä vesi riittää.

Tässä sinulle ohje peniksen pesuun:

  1. Vedä esinahka kokonaan taakse.
  2. Suihkuta terska ja esinahka vedellä.
  3. Poista hellästi ja huolellisesti kaikki lika.
  4. Pesun jälkeen taputtele pyyhkeellä terska ja esinahan alue kuivaksi.
  5. Vedä esinahka takaisin.

Kun käyt pissalla, kuivaa vessapaperilla pissatipat pois. Kun kuivaat, vedä esinahka taakse.