BDSM

Pitääkö BDSM:ssä olla aina seksiä?

Kun haluaisin, että joku sitoisi minut tai löisi kämmenellä peppua ja reisiä niin, että tulisi mustelmia. Tai kutittelisi joka puolelta, mutta en halua kokeilla ikinä seksiä.

Olenko ihan outo? Voiko mitään BDSM juttuja tehdä yksin?

Vastaus:

Hei

Sitominen ja pepulle läimiminen tuottavat sinulle mielihyvää.

Voit sopia kumppanin kanssa siitä, mitä teette. Tärkeintä on kuunnella omia tunteita ja kumppanin tunteita. Mitään sellaista ei pidä tehdä, mitä ei itse halua. Tai mitä kumppani ei halua.

Valitettavasti en tiedä tästä aiheesta enempää.

Luotettavaa lisätietoa saat Sexpon sivuilta (sexpo.fi)

Sexpolla on myös ilmaista neuvontaa puhelimitse ja sähköpostitse.

Lue lisää Sexpon neuvonnasta (sexpo.fi)