Biseksuaali ja tyttöystävä

Haluaisin kysyä, mistä biseksuaali saisi tyttöystävän? Mutta en tarkoita sille tuota tyttöystävää, mutta kaveria, koska olen kaikki chatit käynyt läpi ainakin 2 kertaa, mutta sieltä ei onnistu.

Olen laittanut Facebookiin, mutta ei ole mun tyyppiä silleen ja muutenkaan.

En jaksa tätä rumbaa enää. Muutekin väsy jo, koska itselläni on masennusta, ahdistusta, paniikkia ja niin edelleen. Käyn psykoterapiassa puhumassa ja puhun myös tästä.

Mutta haluan tyttökaverin, mutta enemmän tykkään miehistä.

Vastaus

Hei

Suosittelen keskustelemaan asiasta ihan kasvotusten vaikka seksuaalineuvojan tai seksuaaliterapeutin kanssa.

Voisit pohtia neuvojan tai terapeutin kanssa, mistä olet kiinnostunut ja miten asiassa voisi edetä.

Netissä seuran hakeminen voi olla vaikeaa. Olisi hyvä, jos joku voisi auttaa sinua.

Hyvä, että sinulla on psykoterapeutti, jolle voit puhua aiheesta. Pyydä häneltä rohkeasti apua myös tämän aiheen pohdintaan.