Pillu yhdynnässä

Mitä pillussa tapahtuu yhdynnän aikana? Venyykö se paljon? Koveneeko se kuten penis? Mikä saa sen puristumaan penistä vasten? Reagoiko pillu samalla tavalla käytettiinpä kondomia tai ei?

Vastaus

Hei

Kun nainen kiihottuu, emätin kostuu, jotta yhdyntä on helpompaa. Emätin on erittäin joustava. Kun mies työntää peniksen emättimeen, emätin venyy sen verran, että penis mahtuu sisään.

Nainen voi yhdynnän aikana supistaa emätintään. Se voi tuntua peniksessä pienenä puristuksena ja lisätä nautintoa.

Emätin ei kovene kuten penis. Mutta klitoris eli häpykieli kasvaa ja kovenee hieman, kun nainen kiihottuu.

Emätin reagoi yhdynnässä samalla tavalla, kun mies käyttää kondomia. Kondomia on tärkeä käyttää, koska se suojaa miestä ja naista sukupuolitaudeilta ja estää naista tulemasta raskaaksi.