Pippeli ja sperma suuhun

Voinko ottaa poikakaverini pippelin pään suuhun ilman huolta seksitaudeista?

Meillä ei kummallakaan ole ollut seksiä ennen tätä, eikä siis ole vieläkään.

Tarkoitus olisi kosketella kielellä pippeliä ja on todennäköistä, että saisin suuhuni spermaa.

Onhan sperma turvallista ottaa suuhun?

Vastaus

Hei

Hei

Jos ette ole harrastaneet seksiä kenenkään kanssa, seksitautien riski on pieni.

Herpesvirus voi kuitenkin olla myös silloin, kun ei ole harrastanut seksiä. Herpesvirus voi myös tarttua suuseksissä. Siksi suosittelen käyttämään suuseksissä kondomia.

Kondomin päälle voi laittaa vaikka liukuvoidetta, jossa on hyvä maku.

Sperman ottaminen suuhun on turvallista. Sperman voi sylkäistä pois tai nielaista. Suosittelen kuitenkin käyttämään kondomia myös suuseksissä.