Pyllyn nuoleminen

Saanko nuolla joskus Vanessan pyllyä?

Olemme olleet yhdessä saunassa ja kosketelleet toisiamme.

Vastaus

Hei

Jos Vanessa haluaa myös, että nuolet hänen pyllyään, niin voit nuolla.

Peräaukko kannattaa pestä ennen nuolemista vedellä.

Käytä myös suuseksisuojaa. Se suojaa seksitaudeilta, jotka voivat tarttua myös peräaukon nuolemisesta.

Jos nuolet peräaukon jälkeen myös emätintä, huuhtele sitä ennen suusi. Muuten peräaukon bakteereja voi kulkeutua suusi kautta emättimeen.