Seksi usean naisen kanssa

Haluaisin joskus jatkaa seksiä koko yön. Haluaisin saada monipuolista seksiä. Haluan yhdyntöjä molempiin reikiin ja suuseksiä. Onko toiveeni normaali?

Tarvitsisin useamman naisen, joiden kanssa olisin. Pitääkö käyttää kondomia, vaikka kenelläkään ei ole tauteja?

Vastaus

Hei

On ihan tavallista haaveilla monipuolisesta seksistä monen naisen kanssa.

Jos on useita seksikumppaneita, pitää käyttää kondomia.