Eikös nämä sanat paikoille ja asioille ole ihan hyviä?

Minä käytän omasta alapäästäni sanaa pimppi, koska se on minulle sopiva sana.

Olen aikuinen nainen, mutta minulla on keskiasteinen kehitysvamma.

Käytän kehotoiminnoista ja vessakäyneistä sanoja pissalla käynti ja kakalla käynti. Ne ovat minulle oikeita sanoja.

Ja käytän alushousuista sanaa pikkuhousut ja muista isot housut.

Hyvää joulua.

Vastaus:

Hei

Kyllä. Nuo ovat todella hyviä sanoja asioille.

Jokainen voi käyttää juuri niitä sanoja, jotka ovat itselle sopivia ja hyviä. Ihan kuten kirjoitit.

Minä käytän usein ihan samoja sanoja.

Kiitos samoin hyvää joulua sinullekin!