Emätin ja pimppi

Hei

Luin tältä sivulta sanan emätin. Onko emätin sama asia kuin pimppi?

Minä nautin pimpin koskettelusta ja se on sillain, että on muutakin kuin pimpin koskettelu. Suihkussa on kiva suihkuttaa suoraan pimppiin. Se tuntuu kivalta.

Anteeksi jos on tyhmä kysymys. Minun on todella vaikea ymmärtää tiettyjä sanoja.

Vastaus:

Hei

Pimppi ja emätin ovat sama asia.

Hyvä kun kysyit! Kysymys oli hyvä ja tärkeä.

Ei ole olemassakaan tyhmää kysymystä.

Seksuaalisuuteen liittyvät käsitteet ovat monesti vaikeita ja monimutkaisia.