Itsetyydytysasiaa

Mikä auttaa rentoutumiseen ja siihen, että saa orgasmin, kun itsetyydyttää? En jaksisi enää, että en saa orgasmia.

Vastaus:

Joskus on vaikeaa keskittyä. Muualta voi kuulua ääniä, jotka häiritsevät. Voi myös pelottaa, että joku tulee huoneeseen, kun olet tyydyttämässä itseäsi.

Olet kertonut, että suihkussa käynti rentouttaa ja orgasmin saaminen onnistuu suihkussa. Suihkussa saat olla rauhassa eikä sinua häiritä. Olet hienosti itse keksinyt hyvän keinon rentoutumiseen. Suihku on hyvä paikka harjoitella itsetyydytystä.

Itsetyydytyksessä ei aina tule orgasmia ja se on ihan normaali asia. Toisella kerralla taas onnistuu.

Kerroit myös, että sinulla on seksilelu. Seksilelu on hyvä apuväline itsetyydytyksessä. On hyvä muistaa huolehtia sen puhtaudesta aina käytön jälkeen.