Kiihottuminen pesulla

Minulla seisoo aina, kun käyn äitini kanssa saunassa ja pesulla. Minua kiihottaa, että äiti näkee, kun pesen pippeliä esinahan alta. Kiihottaa myös nähdä hänen tissit ja takapuoli. Haluaisin alkaa runkata siellä suihkussa.

Saanko tehdä sen?

Vastaus

Hei

Äidin ja lapsen seksuaalinen kanssakäyminen on laissa kielletty. Et saa tyydyttää itseäsi, kun olet äitisi kanssa saunassa tai pesulla.

Et kertonut viestissä, minkä ikäinen olet.

Jos äidin läsnäolo saunassa ja pesulla kiihottaa sinua, voisitko peseytyä ilman äitiäsi?

Kun olet yksin suihkussa, voit tyydyttää itseäsi.